html> اوخی اخی؟؟ماخی؟؟ واکی؟؟درد برو کامنت بزار
دختره نوشته:
به داداشم میگم چرا اینقد به من گیر میدی که ابرو هامو بر میدارم اونوقت خودت برداشتی؟ میگه:آخه من ازدواج کردم ،تو هنوز مجردی
من:o
ازدواج:((((((((
داداشم:)))))))))))
آخه برادر من اون قضیه یه زمانی واسه خانوما صدق میکرد نه واسه تو
،تو مردی اینو قبول کن

 



نظرات شما عزیزان:

ıllıllı افکت ıllıllı
ساعت21:36---28 بهمن 1393
╚══ ೋღ❤ღೋ ══╝

این روزها یکرنگ که باشی چشمشان را می زنی..!

خسته می شوند از رنگ تکـــراریت…

این روزهـــا دوره رنگین کمــــان هاست!!

╚════ ೋღ❤ღೋ ════╝


سوگند
ساعت21:19---28 بهمن 1393
عالیه ینی خیلی باهال بودش
پاسخ:میدووونم


علی
ساعت17:00---28 بهمن 1393
فقط به عشق عکست ابجی خوشگله

ebrahim
ساعت16:49---28 بهمن 1393
خحخخخخخخخخخ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه 28 بهمن 1393برچسب:,ساعت 15:53 توسط SAHAR |

صفحات سایت

12345678910






طراحے: тємρ - нαηι